Wednesday, August 12, 2009

Abg aSRI Rabbani meNinggal DunIa


Allahyarham Abg.Asri Ibrahim(ketua kumpulan Rabbani)

..Baru td aku dapat msg dpd abang aku kt johor..mahfuz..bgtw sepupu aku(ust asri ibrahim)meninggal dunia..innaalillah wa innaa ilaihi raji'un..

Terkejut jg aku,stiap hari raye abg asri memg slalu dtg umah aku..hmm thn ni ditakdirkan dy xde..ssungguhnya yg hidup pasti akan menemui ajalnya..

Teringat arwah akk n anak2 sdara aku..pkara yg unexpected..ni td,aku dpt msg mase kt library,pas2 aku xingat dh nk cri bku..tbe2 berdbar2..mcm sbak plk..huhu..

Aku dpt bygkan ayah aku msti sdh,dlu dy la yg pling rapat dgn anak2 arwah pakcik aku2..(ayah arwah ust asri)..td tpon kampung pun,tgh bz..msti ramai fmly aku pln nk pg...

InsyAllah,ptg ni xd kelas,alhamdulillah..hehe..ade mase,ade rezeki aku nk pg..

k jumpe lg..salam

No comments: